Αναγνώστες

Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2014

Τίποτα δεν πάει χαμένο....

Φίλες   μου  καλημέρα!  Πριν  πετάξουμε   κάτι   πρέπει  να  του  δίνουμε  μια  δεύτερη  ευκαιρία  έτσι  όταν  βρήκα  στην  αποθήκη  στο  χωριό  ένα  παλιό  τραπέζι  και  κάτι  καρέκλες   σκέφτηκα   να  προσπαθήσω   να  τα   σώσω   το   αποτέλεσμα  νομίζω   ότι   άξιζε   τον  κόπο....  Το   έβαλα   σε  μια  μικρή   γκαρσονιέρα   που   μένουν  οι  γονείς   μου   στο  εξοχικό.. Βλέπετε   μεγάλωσαν   και  δεν  μπορούν  πλέον  να  ανεβαίνουν   τη   σκάλα  και   έπρεπε   κάτι  να  κάνουμε  για  να  μη  στερηθούν  το  χωριό   που  τόσο   αγαπούν....Να   έχετε   ένα  όμορφο  Σαββατοκύριακο!!!


,

44 σχόλια:

  1. Φανταστικά έγιναν Κική μου σαν καινούργια και ακόμα καλύτερα!!Μπράβο άξιζε ο κόπος!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πω πω δε το πιστευω!
    ειναι τλεια!
    συγχαρητηρια!
    σιγουρα κουραστηκες αλλα αξιζει ο κοπος!
    καλο σκ να εχεις!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ! Και εγώ νομίζω ότι τελικά άξιζε τον κόπο...

      Διαγραφή
  3. Όχι μόνο άξιζε τον κόπο, αλλά σου έδωσε και την ικανοποίηση του τέλειου αποτελέσματος!!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ε οχι κ για πέταμα.η μεταμόρφωση σου ειναι εξαιρετικη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έπρεπε να το έβλεπες πριν αλλά το πάλεψα και το έσωσα...
      Σε ευχαριστώ!!!

      Διαγραφή
  5. Πολύ καλά έκανες που τους έδωσες μια δεύτερη ευκαιρία γιατί έγιναν πανέμορφα!!!!!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καταπληκτικό το σετάκι σου, μπράβο που το σκέφτηκες!!!!! φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τα έκανες καινούργια και πολύ όμορφα!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Οι κλασσικές καρέκλες και ένα άχρωμο τραπέζι έγιναν έργο τέχνης!
    Αναγνωρίζω πόσο κόπο έκανες αλλά χαλάλι... γεροί να είναι να τα χαίρονται!
    Συγχαρητήρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ..να σαι καλα κοριτσι...υπεροχο ολο το σετ..δεν εχω λογια.. το μαυρο ασπρο τελοιο..χαρουμενο σ.β..σε φιλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανακύλωση και δεύτερη ευκαιρία! Η καλύτερη αφορμή για κατασκευές που προσφέρουν ξεχωριστή ικανοποίηση! Σίγουρα θα τα χαρούν οι γονείς σου :-)
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι η ικανοποίηση είναι μεγάλη όταν ξαναδίνεις ζωή σε ένα παλιό αντικείμενο... σε ευχαριστώ πολύ!!!

      Διαγραφή
  11. πολύ πολύ όμορφο έγινε!!!Φαντάζομαι την χαρά τους!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τους άρεσε πολύ όταν το έφτιαχνα ήταν μαζί μου και το απόλαυσαν μπορώ να πω.. Σε ευχαριστώ πολύ!!!

      Διαγραφή
  12. Πολύ καλό το αποτέλεσμα Κική μου το ζήλεψα χα χα!!!!!!! γιατί έχω ένα τραπέζι που θέλει φτιάξιμο και δεν αποφασίζω τι να το κάνω??? Εσύ με τι τα έντυσες αν θες πες μου θα περιμένω....(Ίσος και με ένα mail ) Φιλάκια πολλά..............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σούλα μου δεν είναι δύσκολο σου έχω στείλει μήνυμα σε ευχαριστώ πολύ!!!

      Διαγραφή
  13. αααααααααααχ ονειροοοοοοοοοοοο.........φιλακια στους γονεις.......χαρηκα για την επιστροφη σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Όχι απλά δεύτερη ευκαιρία, τους έδωσες μια ολοκαίνουργια ζωή. Για στα χέρια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. μας ξεσηκωνεις με τις υπέροχες κατασκευές σου !!!!!! Περνα μια βολτα να παραλαβεις αγαποπαιχνιδι σε φιλω !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Tέλειο το αποτέλεσμα και φαντάζομαι θα το χαίρονται και οι γονείς σου . Μου αρέσει που το έκανες για κείνους , πολύ όμορφες καρέκλες . Μπράβο σου
    Καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τέλεια η μεταμόρφωση, Κική! Μπράβο σου που τους εδωσες την δεύτερη ευκαιρία ! Και τι χαρά που θα πήραν οι δικοί σου !
    Να'σαι καλά και να΄χεις ενα όμορφο βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σίγουρα σε όλα πρέπει να δίνουμε μια δεύτερη ευκαιρία. Και την ευκαιρία που έδωσες στις δικές καρέκλες και το τραπέζι είναι η καλύτερη. Μου άρεσε πολύ η ιδέα. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΙΚΗ ΜΟΥ,ΕΓΙΝΑΝ ΥΠΕΡΟΧΕΣ!!!!ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΑΠΟ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΠΡΙΝ!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αυτό δεν είναι δίνω δεύτερη ευκαιρία, αυτό είναι τα έκανα ολοκαίνουρια!!! Μπράβο κορίτσι, φοβερό το αποτέλεσμα! Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Φοβερή μεταμόρφωση. Καλό σας τριήμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τι λες τωρα ειναι τελεια γεια στα χερακια σου!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ!ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή