Αναγνώστες

Πέμπτη 26 Ιουνίου 2014

ΒΟΗΘΕΙΑ!!!!

Σας   παρακαλώ  πολύ   όποιος   μπορεί   να  με  βοηθήσει   έχω   πάθει  σόκ....Είχα   πολύ   καιρό  να  μπώ   στο  blog  μου   και   ΄τωρα  μόλις   με  πήρε   η΄΄άδερφή  μου   και   μου   είπε   ότι    υπάρχει   ένα   blog   στα   δεξιά  της   σελίδας   μου    σε   αυτά  που  παρακολουθώ    με   την  ονομασία   ...με   κέφι....    με   ...άσχημη   κινούμενη   εικόνα    προσπαθώ  να  το   πω   όσο   πιο   πολιτισμένα   μπορώ...  Κοντεύω    να   τρελλαθώ    δεν   τολμώ   φυσικά  να   πατήσω   επάνω   να   δω   που  θα  με  βγάλει   μπήκα   στις   ρυθμίσεις   και   είδα   ότι   υπάρχει   στα   blog   που   παρακολουθώ   έκανα   διαγραφή     όμως   τίποτα...  Δεν  ξέρω   τι   να  κάνω.....Αν  μπορέί   κάποιος   ας   με   βοηθήσει.... 

10 σχόλια:

  1. Γειά σου Κίκα!!!!!!!!!!! Πιστεύω πως τελικά έχεις καταφέρει να διαγράψεις το συγκεκριμένο blog..... μην τρελαίνεσαι αυτό που λες συμβαίνει τακτικά τελευταία, πάντως αυτή την στιγμή δεν εμφανίζεται καμία περίεργη εικόνα στην Λίστα των ιστολογίων που παρακολουθείς!!!! Εύχομαι όλα να είναι καλά από εδώ και εμπρός και φυσικά να σε βλέπουμε που και που και από το blog σου!!!! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Από το γκάτζετ του μπλογκ είναι εύκολο να το αφαιρέσεις -και μάλλον το έκανες ήδη, γιατί δεν εμφανίζεται τίποτα περίεργο.
    Από τη λίστα ανάγνωσης του πίνακα ελέγχου δεν ξέρω πως αφαιρούνται, το έχω προσπαθήσει ξανά και ξανά και δεν γίνεται γιατί τα εν λόγω μπλογκ ούτε έχουν κάπου αναγνώστες ούτε στη λίστα ιστολογίων που παρακολουθώ εμφανίζονται, παρά μόνο οι αναρτήσεις τους μου γεμίζουν τη σελίδα κάθε τόσο.
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. I'm sorry but i have problems with the translation. Have a lovely week
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μην τρελλαίνεσαι Κική μου,τελευταία είναι συχνό φαινόμενο. Ηδη το απεγκατέστησες. Τοκανα κι εγω προχθές.
    Καλό και ήρεμο Σαββατοκύριακο σου εύχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δε μου έχει τύχει αλλά θα προσέχω .
    Φιλάκια ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κι εμένα δεν μου έχει τύχει, προς το παρόν, αλλά θα προσέχω κι εγώ!!
    Καλή Κυριακή να'χεις, Κική!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τέλος καλό, όλα καλά. Δεν προλάβαμε να δούμε το ''κακό''...χαχα. Να'σαι καλά. Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ! ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΣΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή